Begoña Elexperen 40 erretratuz osatutako erakusketak eta erakusketako informazioa eta merkatari eta enpresen elkarteko kide guztiak konbinatzen dituen informazio- eta ikus-plano batek osatzen dute proiektua.
BilbaoHistorikok eta San Frantziskoko, Bilbo Zaharreko eta Zabaleko merkatariek diseinatu eta antolatutako kanpaina hau gure auzo historikoen balioa nabarmentzeko, aitortzeko, informatzeko eta dinamizatzeko beste modu bat da, kulturan eta merkataritzan eta ostalaritzan.
Proiektu positibo bat sortuz, gure auzoen irudia biziberritu eta herritarrak haietara erakarri nahi dituena.
Auzo baten erretratuen helburu nagusiak hauek dira:
Bilboko eta, oro har, Bizkaiko herritarrak Bilbo Zaharra, San Frantzisko eta Zabala auzoetara erakartzea eta bultzatzea.
Auzo historikoetan balioa sortzea, euskal ekonomia- eta enpresa-eragileek eremu hori beren inbertsio-estrategietan txerta dezaten.
Bilboko auzo historikoei ekonomia-, gizarte-, merkataritza-, turismo- eta kultura-erakargarritasuna emango dieten jarduerak garatzea, egungo nortasunak berri, handiago eta indartsuago batean integratuz.
Gizarte-kohesioko proiektu bat diseinatzea, Bilbo historikoaren inguruan bizi diren pertsonen gizarteratzea eta gizarteratzea abiapuntu hartuta.
Auzoetako kultura-eskaintza ezartzea, merkataritza, kultura eta artea uztartzen dituen proposamen berri honen bidez. Proposamen hori auzoko eragileekin elkarlanean sortu da.
Bilbo historikoko biztanleen harrotasuna eta morala berreskuratzea eta indartzea
Gure ingurune hurbileko espazioak, lekuak eta elementuak ezagutaraztea, baloratzea eta/edo haien balioa handitzea, bizilagunei, herritarrei eta bisitariei haien interesa, garrantzia eta erakargarritasuna aitortuz eta erakutsiz.