Ongi etorri Milennial eta Z belaunaldien iraultzara
Googazen bilatzen dugu gizarteak sorbaldak altxatzea mundu etiko, justu eta jasangarri bat eraiki ahal izateko, non pertsonen bizitza erdigunean egongo den. Horretarako, garrantzitsua da gaur egun gertatzen ari dena jakitea eta gizarte gisa lortu behar ditugun helburuak ezagutaraztea, pertsonak sentsibilizatuz, kontzienteagoak izan daitezen eta beren hondar-alea ekarriz eta errealitatea aldatuz jardun dezaten, etorkizun hobea lortzeko helburuarekin.
Osagai teknologiko bat sartu dugu, presentzialtasuna eta gizartearekin harremanetan egotea galdu gabe, eta arreta berezia jarri dugu gazteengan. Formatu mistoa bilatu dugu, errealitate birtuala eta hausnarketa-dinamika uztartuz. Errealitate birtuala esperientzia murgiltzaile bat bizitzeko bidea ematen duen tresna bat da. Interes eta arreta handiagoa sortzen du, elkarrekintza sustatzen du, ezagutza atxikitzeko mailak handitzen ditu eta gaitasunen konpromisoa eta trebetasunen garapena errazten du.
Googazek hiru fase ditu:
- Googaz Design: joan den irailean ospatutako hackaton bat. Bertan, lanbide-heziketako hainbat ikastetxetako taldekako ikasleek GDD (Game Design Document) bat sortu zuten, errealitate birtualeko joko bat garatzeko oinarri gisa balioko duena. Helburua izango da beste gazte batzuk kontzientziatzea 5. GJHri buruz: Genero Berdintasuna.
- Googaz Create: Googaz design taldearekin (GDDrekin) hasi eta martxoan amaitzen den lehiaketa. Lanbide-heziketako ikastetxeetako ikasleek, taldeka, errealitate birtualeko ordu erdiko joko bat garatu beharko dute, GJH 5: Genero berdintasuna gaia lantzeko. Lehiaketa honen irabazlea Googaz Playren hurrengo edizioan Euskadiko udalerrietara eramango dena izango da, horrela gazte gehiago kontzientziatuz.
- Googaz Play: Googaz play 40 minutuko dinamikarekin egongo da. Lehenengo 20 minutuetan, parte-hartzaileek errealitate birtualeko betaurrekoekin (genero-berdintasunari heltzen dion jokoarekin) murgilduko dira, eta beste 20 minutuko bigarren zatian, elkarrekin hausnartuko dute, gaiari buruzko ondorioak eta ikaskuntzak identifikatuz eta partekatuz.